Thursday 31 January 2013

DEN D - aneb vysvědčení je tu

31.ledna je ve znamení předávání vysvědčení, pro někoho příjemné pro někoho ne. Nevím jak vy, ale u nás se vysvědčení předávalo až pátou vyučovací hodinu (vždy se dávalo první, ale najednou takhle) takže jsem s sebou musela táhnout tašku s těžkýma učebnice (chudák já). V tu pátou hodinu jsme všichni usedli do lavic, a poslechli si pár vět od učitele. Pak už to jelo, a všechny si popořadě k sobě volal, chválil, předával  pochvaly - kterou jsem dostala i já, haha. Musím uznat že mě vysvědčení celkem překvapilo, napůl mile a napůl jsem byla zklamaná z toho že jsem to nevylepšila. Nejvíc mě ovšem překvapila matematika ze které jsem dostala (mou vysněnou) 3! A nejvíc mě zklamala známka z tělocviku: 2! Bože, nechápu jak mi mohla dát za dva, to si ještě s tou učitelkou vyřídím, protože mě to vážně štve a nemůžu to dostat z hlavy. A na tomto vysvědčení (výpisu) mi dost záleží/záleželo protože se hlásím na střední takže.. a co Vy? Jaké byly u vás známky ? A jaká byla reakce rodičů?

9 comments:

  1. ja mám to šťastie že sa u nás telesná neznámkuje :DD Inak by to bolo asi aj 3 :))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    Budem rada ak sa pridáš ku mojim čitateľom :)))

    ReplyDelete
  2. Taky jsem tě followla nazpět :)
    Já nemám moc známky k clubení, ale zvykla jsem si. Rodiče snad taky, ikdyž to mohlo bejt lepší :)

    ReplyDelete
  3. ja uz vysvedcenie nemam :)

    Inak hladas nejaku super farbu na domace farbenie tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bianca-testuje-loreal-preference.html

    ReplyDelete
  4. Gosh! Your blog is fascinating, honestly I love it! I'm your new follower honey. If you have few minutes look at my blog please. I'd be happy if you become my new follower, too. Xoxo Princess

    smellslikete3n-spirit.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jedna čtyřka.. rodiče na to byli připravení :D

    ReplyDelete
  6. Já bych se na ten tělák vyprdla, minulej rok mi dala učitelka 2 z dramaťáku prej kvůli neaktivitě, čimž mi taky zvedla mandle, protože jsem dělala dobrou půlku kulis narozdíl od ostatních s dvojkou, ale pak jsem to nechala plavat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi máš pravdu ale kazí mi to průměr a to je to nejhorší!:/

      Delete
  7. Mám dvě dvojky ve druháku na gymplu, takže u nás jsou se mnou spokojení. :) Ale buď v klidu, mám kamarádku, který má samý jedničky a z těláku dvojku! :)

    ReplyDelete