Saturday 26 January 2013

Day of nothing - JANUARY 26 / 2013

Jak jen začít.. znáte ten pocit když vás trošku bolí hlava a vy si říkáte že to přejde, a pak najednou horečka jak blázen ? Přesně tohle se mi stalo ve čtvrtek. Občasné bolení hlavy.. a pak najednou v pátek jsem myslela že to snad v té škole nepřežiju. Alespoň že mi ta učitelka dala prášek a trošku se to zlepšilo. K večeru mi bylo opravdu na umření :D. Ale teď naštěstí je to už lepší. Jsem bez zimnice a horečky, jen ten kašel a chrapot se mě drží furt, ale to jistě časem také přejde.. Joo, sledujete volby ? DOUFÁM ŽE VYHRAJE KAREL !! Jak trávíte víkend Vy ? Já kromě toho že piju neustále čaj, tak shlížím různé obchody (přes net) a plánuji si koupit nějaké nové oblečení (po 4517x letech,haha) .. Zatím sjíždím jen Zaru a Bershku.. To je zatím vše, možná se pak ozvu. Čágo


No comments:

Post a Comment