Friday 18 January 2013

JANUARY 18 / 2013

Konečně pátek co ? Žádný připravování do školy, ani nařizování budíka na zítřejší ráno .. prostě pohodička.
Nám se už uzavíraly známky, a vůbec z toho nemám dobrý pocit. Vychází mi 4 z matematiky (jsem na ní uplně levá!) a to jsem doufala že bych tu 3 mohla dostat. Vzhledem k tomu že jsem si vylepšila češtinu a chemii zapomněla jsem úplně na tu matematiku. To mě na tom nejvíc štve, kdybych měla i matiky 3 tak bych měla dobré vysvědčení , ale ta učitelka mi to musí vyloženě po*rat ! A zrovna a těhlech známkách mi hrozně záleží, neboť se hlásím na střední že. Takže děkuji moc paní učitelce. Zkaženou náladu mám poslední dobou pořád. Ach jo. Proč je ten život tak těžký? A co Vy a známky? Doufám že jste na tom lépe než já (:

No comments:

Post a Comment